2 YENİ ANİMASYON | İNSAN THRESH & Bandle Yolculuğu

14 000 görünümler 243 B

League of Legends yeni animasyonlar tepki & analiz : insan thresh ve Bandle şehri yolculuğu
👾 STRATERA'ya Abone Ol! : bit.ly/AboneOlStratera
🔥 Canlı Yayınlar: www.nonolive.com/dora
📻 Discord Sunucumuz : discord.gg/Stratera

💪 SPONSORLAR:
🔷 SenpAI LoL Asistanı : bit.ly/3mSwtGU
🔷 Epin : bit.ly/DoraPin
🔷 Molecule Gaming : moleculepc.com/


🐦 SOSYAL MEDYA:
🔷 Instagram: DoraOzsoy
🔷 Twitter: DoraOzsoy
🔷 Facebook: Stratera
🔷 Wild Rift TR : groups/WildR...

🌅 Daha Fazla Stratera:
👾 Stratera Games: www.stratera.co
💕 Destekle : trnet.info/crone/Jge.html...
🎬 Diğer Kanalım: bit.ly/AboneOlDoraOzsoy

YORUMLAR

  1. Kaan Duman
    Kaan Duman
    Aylar önce

    swain ve lb tavla atıyor karşılıklı galiba

    1. Whit Shadow
      Whit Shadow
      17 gün önce

      @Abdullah Bilen Devletin kirli işlerini yapan devletin içindeki devlet

    2. Bakır Musa Kalaycı
      Bakır Musa Kalaycı
      Aylar önce

      @Kutay Akhan tabi Akshan intihar ederse döner

    3. Bakır Musa Kalaycı
      Bakır Musa Kalaycı
      Aylar önce

      @Abdullah Bilen Sedat peker

    4. W.D. GASTER
      W.D. GASTER
      Aylar önce

      @Muhammed Raşit o animeyi daha izleyemedim ama kesitlerden gördüğüm kadarıyla varsayarsam evt

    5. Muhammed Raşit
      Muhammed Raşit
      Aylar önce

      @W.D. GASTER love is war gibi diyosun :D

  2. Ömer Doruk
    Ömer Doruk
    9 gün önce

    Yuumi avayı tanıyo olabilir belki ödünç vermiştir

  3. Uzay Çekirdeği
    Uzay Çekirdeği
    12 gün önce

    abi belki hayaletleri insanlar at olarak görüyordur

  4. Süleyman Önder Atılgan
    Süleyman Önder Atılgan
    14 gün önce

    Bi tek benmi cok sevdim th kostumunu ya

  5. Alper Ash
    Alper Ash
    17 gün önce

    Adamsin thresh

  6. Whit Shadow
    Whit Shadow
    17 gün önce

    Aceba th Şu an ne kadar güçlü

  7. Ali kerem ülüs
    Ali kerem ülüs
    18 gün önce

    2. animasyondaki norra abi eminim bak gör unutma beni yuuminin sahibi olan

    1. Ali kerem ülüs
      Ali kerem ülüs
      18 gün önce

      hatta ava o siyah şeye dönüşünce kendine norra fln diycek bak görürsün

  8. LORD SHEN
    LORD SHEN
    20 gün önce

    Abi eyer yeni villan trhes olucak sa Rework gelir

  9. Steeo
    Steeo
    22 gün önce

    Uuuuu en onurlu yordle olan poppy daha getirmediler mainim gelsin artık ಠ_ʖಠ

  10. AYŞE FİGEN EMİNOĞLU
    AYŞE FİGEN EMİNOĞLU
    26 gün önce

    Benim maneim zaten tresh

  11. Over 9000
    Over 9000
    28 gün önce

    Thresh animasyonunda kolum bozuk repliği iyi olmuş 😀

  12. Fatih giray Kurt
    Fatih giray Kurt
    28 gün önce

    bu th her hulku tutturuyor otp ya da sc olabilir mi ?

  13. İsmail
    İsmail
    29 gün önce

    Th kaptan salazara benzemiş

  14. Papyonlu Penguen Tv
    Papyonlu Penguen Tv
    Aylar önce

    Thresh'in ingilizce versiyonunda ki "Nobody escapes." repliğini yok etmişler. Gerçek manasıyla o repliğin bir gücü vardı. Resmen yıllardır oynadığım karakter gözümde yok oldu. Cidden çok üzücü.

  15. Halil Aksu
    Halil Aksu
    Aylar önce

    Varya bu riot suan oyun işini bırakıp sinema sektörüne girse bütün dizi film sektörünü böcek gibi ezer mcu dcu lotr b hiç bişeye acımaz o derece zengin bi evreni var

  16. Fırat Eren
    Fırat Eren
    Aylar önce

    Sadece bir teori ilerleyen bölümler olursa eğer caitlynın gösterdiği yerde avva norayla karşılaşacağını düşünüyorum ve bazı olaylar olduktan sonra kitap noraya kalacağını düşünüyorum.(tabiki yaşanacak olayları kestiremiyorum her şey olur ölüm ya da iyi bir arkadaşlık avva ile vb..). Geçmişten bir kesit gibi geldiği için böyle bir teoride bulundum ya da sadece marketing için yapmışta olabilirler bu kadar detaylı düşünmeyip :d Ek bilgi: Nora yuumi'nin bffidir.nora kaybolduktan sonra yuumi ve kitap sahipleri için yolculuğa çıkar

  17. Levi’ın aşığı
    Levi’ın aşığı
    Aylar önce

    ben threshe düşwek

  18. Gökhan Bahadır
    Gökhan Bahadır
    Aylar önce

    dora videoların sesleri bıraz kısık gıbı sankı , senı cok sevıyoruz sesını doya doya duymak istiyoruz :))

  19. Alter1code
    Alter1code
    Aylar önce

    8:13 deki caitlynin gösterdiği noktaya runeterra mapinden bakarsanız ionia çiçek ve ağaçlarını bulursunuz

  20. Meliksah Orhan
    Meliksah Orhan
    Aylar önce

    Abi büyük ihtimalle okumayacaksın ama 7:10 daki portal 2021 yayınındaki vexi anlatırken kullandıkları portala benziyor

  21. Onur Tokmak
    Onur Tokmak
    Aylar önce

    09:29 kolunu kessek daha rahat olabilir demek hoş bir düşünce fakat yengeç kıskaçları ve kolları yenilenir. Lanetinin de hızlı bir yenileme sağladığını düşünürsek gereksiz bir acı olur. Hayırlı forumlar.

  22. yaşar eygi aksoy
    yaşar eygi aksoy
    Aylar önce

    9:56 ışıkta thresh in kostümsüz hali var

  23. Malum Cranus
    Malum Cranus
    Aylar önce

    viegonun yapamadığını thresh reyiz yapıcak inş bunun gibi badass karakteride aptal ışık muhafızları durdurmaz

  24. πXel 10
    πXel 10
    Aylar önce

    thresh parayı elinde çevirmeyi cyber dan öğrenmiş sanırım

  25. GG Cübbeli Ahmet
    GG Cübbeli Ahmet
    Aylar önce

    Abi 2014 de videoların vardı bu kadar gelişmişsin Allah devamını getirsin inşalau

  26. Ömer Faruk Doğan
    Ömer Faruk Doğan
    Aylar önce

    Sinematiğin 2.01 in de thresh kapıdan çıkarken maskesi çıkıyor acaba istediğimiz de takılıp istediğimiz de çıkartabileceğimiz bir maskesi olabilir mi

  27. Bu Arda
    Bu Arda
    Aylar önce

    2:40 dan sonraki kimse kaçamaz müq

  28. Said Emin ÖZCAN
    Said Emin ÖZCAN
    Aylar önce

    Abi Mordekaiser ne zaman gelecek ya

  29. enes
    enes
    Aylar önce

    benim anlamadığım viegonun ve kara sisin hikayesi bitti mi şimdi. ben sezon sonuna kadar noxusta demaciada ionia da ayrı ayrı epic savaşların olacağı animasyonlar olcağını düşünüyordum

  30. Altuğ berat İplik
    Altuğ berat İplik
    Aylar önce

    abi bence ava yummi sesleride benziyor

  31. yogurtmen
    yogurtmen
    Aylar önce

    abi kötüler neden gülüyo hep neresi komik hani güldür güldürdeki mahkemede goril dışkısı espirisine gülünür onu geç bide güldürü güldüremeyiz

    1. yogurtmen
      yogurtmen
      Aylar önce

      @Yahya Kanlı ama ingilizcesinde de gülüyolar

    2. Yahya Kanlı
      Yahya Kanlı
      Aylar önce

      a0 türkçe

  32. Lighter
    Lighter
    Aylar önce

    Benim için 1 tane sorun var oda thresh'in animesinin çıkmaması

  33. sa as
    sa as
    Aylar önce

    Thresh arabaya binmesi çok şekil acımasız kral

    1. sa as
      sa as
      Aylar önce

      @Snd 23jn knk yani hani arabanın içine giren thresh ya onu diyorum hükümdarlar arabanın içine girer kırbacci arabayı kontrol eder thresh arabanın içine girerken süper şekil durdu hükümdar gibi bide adamların zincire vuruo çekilmesi süper

    2. Snd 23jn
      Snd 23jn
      Aylar önce

      Kırbaccı thresh değil yengeç adam

  34. MrAdolf35
    MrAdolf35
    Aylar önce

    6:58 veigar çok güzel

  35. Kivanç Yolcu
    Kivanç Yolcu
    Aylar önce

    Simdi 1.animasyonla 2.animasyonu ayni ekip mi yappmis

  36. Mehmet Tekin
    Mehmet Tekin
    Aylar önce

    adam Cypher tuzağını eline alıyor gibi hahah parayı veriyor :D

  37. Aleyna A.
    Aleyna A.
    Aylar önce

    thresh aşırı yakışıklı olmuş, bu "marketable" forma aşık oldum. beni satın aldılar. gidip thresh oynayayım bari.

  38. KG' Music
    KG' Music
    Aylar önce

    5:49 Fark et diye kendimi yordum

  39. Mustafa Ali Boğa
    Mustafa Ali Boğa
    Aylar önce

    Keşke Thresh Mordekaiser için ordu topluyor olsa. Mordekaiser son bir kez daha dünyadan intikam almak için bir ordu toplamaya başlasa falan...

  40. Mr. SwindLer
    Mr. SwindLer
    Aylar önce

    Yeni th kostümü karayip korsanlarındaki Salazara aşırı benziyor

  41. Numan İnci
    Numan İnci
    Aylar önce

    Bu Thresh değil bildiğimiz Mortal Kombat'tan Shang Tsung olmuş gibi biraz yahu. Yada ben mi benzettim, bilemedim.

  42. Berkay Öztürk
    Berkay Öztürk
    Aylar önce

    herhalde 2. animasyonda daha da netleşir kitap olayı

  43. Zeki Çapuk
    Zeki Çapuk
    Aylar önce

    Teemo ve sadakat

  44. umut
    umut
    Aylar önce

    suna bakın beynını yemıs gerçekten bı sey anlattıgını sanıyor acınacak durumda :D

  45. Rabia Türkmen
    Rabia Türkmen
    Aylar önce

    Yumii kitabı kaptırdı yada kaybetti yordlın görevi kitabı ona ulaştırmak olabilir aklıma bı o geldi şuan xd herkese görevler verilir dedi ya birinin görevi kitabı bulmak birinin de ulaştırmak gibi dayanışma sezdim

  46. Mr.JigsaW
    Mr.JigsaW
    Aylar önce

    Abi ikinci animasyonu anime yapmıslar

  47. Mehmet Cullu
    Mehmet Cullu
    Aylar önce

    herkes gittiktek sonra borb yerleri süpürürken lanetli kolu titriyor thresh i hissettiği için mi titriyor

  48. MEKATRONİK Oyuncu
    MEKATRONİK Oyuncu
    Aylar önce

    Ulan ne karizmatikti ÖYLEMİ Riot abi Riot abi az sakin yumminin kitabından bieden fazla varsa e olamaz olmamalı

  49. a a
    a a
    Aylar önce

    Tresh gölge adalardan neden noxusa geçmiş bişi mi kaçırıyorum?

  50. Sakebi
    Sakebi
    Aylar önce

    küçük teemomsu şey yuuminin sahibi mi lan

  51. Mehmet Kocanlı
    Mehmet Kocanlı
    Aylar önce

    O yordle animasyonundaki norra dora abi

  52. Yağız Ali Tunaboylu
    Yağız Ali Tunaboylu
    Aylar önce

    sirius snape thresh 750rp

  53. Hyuuga Neji
    Hyuuga Neji
    Aylar önce

    Aga ben bu threshi çok beğendim eski hali de çok iyiydi belki sonradan eski hali bi kostüm olarak gelir ama bence bu hali çok iyi

  54. WoofleBruh
    WoofleBruh
    Aylar önce

    5:43 threshin gölgesi çok hoşuma gitti

  55. GloomyPug
    GloomyPug
    Aylar önce

    Viego derdi ki olumun ve yikimin otesine gectim thresh derki hayatin ve olumun otesindeyim ben xd

  56. Mahmut Ensar Özdemir
    Mahmut Ensar Özdemir
    Aylar önce

    treş yeni hali tw çakması gibi bence

  57. Roberto Mircos
    Roberto Mircos
    Aylar önce

    Bence viego başaramadığı için threshin sadistik duyguları kabardi senin gibi krala tapayim dedi ya da Viegoyu ariyor

  58. Eren Özçelik
    Eren Özçelik
    Aylar önce

    threshin amacı bir ordu kurup viego yu geri getirmekse ?

    1. Yahya Kanlı
      Yahya Kanlı
      Aylar önce

      Adam viegodan kurtulmak istiyordu

  59. Barış Başaran
    Barış Başaran
    Aylar önce

    Bandle şehrinin içini ilk kez gördüğümüz animasyon değil mi ? Dora neden bu kadar umursamazca geçti anlamadım.

    1. Yahya Kanlı
      Yahya Kanlı
      Aylar önce

      Pentakill

  60. The Great Hussar
    The Great Hussar
    Aylar önce

    Hoşgeldin yeğen. iyi ki gelmişim diyonmu

  61. Zenitsu
    Zenitsu
    Aylar önce

    5:39 yakalayanlar.

  62. Yeyith
    Yeyith
    Aylar önce

    yuumi avanın kedisi falan da olabilir yuumi habere kitap sahibemi kaybettim senide kaybedemem falan diyordu

  63. jaggerjack grimjow
    jaggerjack grimjow
    Aylar önce

    Hayır yani bu adam kafasına göre canlarını alıyor milletin kindred ve diğer elemanlar ne yapıyor bu arada treshin evrimini karthus a da bekliyorum

  64. Qúal
    Qúal
    Aylar önce

    Keşke thresh in insan versiyonunu yapsalar oyun içinde çok güzel olur Ne biliyim ctrl 5 e basıp falan insan formuna geçmesi güzel olur birdaha bastığında yine hayalet thresh e geçsek Riot gör bu yorumu :D

  65. Yasuo For Win
    Yasuo For Win
    Aylar önce

    abi seninle vs atmak istiyorum acaba atabilirmiyiz

  66. Burak Karaoğlan
    Burak Karaoğlan
    Aylar önce

    Threshin gölgesine dikkat edin eski formu görünüyor 2:34

  67. mhm
    mhm
    Aylar önce

    yoricke nolcsk acaba

  68. Astaroth
    Astaroth
    Aylar önce

    Tresh bıyıkları kesmiş.

  69. naberadam
    naberadam
    Aylar önce

    ben normal threshi oynarken sesinden baya sinir oluyom bu thresh daha iyi sesi çok havalı

  70. h.nisa
    h.nisa
    Aylar önce

    thresh ve swain'den asiri lucius malfoy vibe aliyorum

    1. h.nisa
      h.nisa
      Aylar önce

      @Tamu bakalim ins

    2. Tamu
      Tamu
      Aylar önce

      @h.nisa evrende büyük önem taşıyan karakterlere animasyon yapmamaları büyük ayıp bi zahmet yapsınlar 22de

    3. h.nisa
      h.nisa
      Aylar önce

      @Tamu simdi thresh mevzusu buyurse gelir bence, guzel de olur. belki 22de hikaye bunun ustunden ilerler.

    4. Tamu
      Tamu
      Aylar önce

      @h.nisa hayali bile çok güzel umarım yaparlar

    5. h.nisa
      h.nisa
      Aylar önce

      @Tamu aynen lb, morde, vlad ve swain uzerinden daha cok icerige ihtiyacimiz var. noxus ustune cok animasyon, icerik yok bu aralar. azicik ilgi istiyor orasi. hep demacia ionia'da kaldi gozler.

  71. Madroed
    Madroed
    Aylar önce

    bandle animasyonu 10 üzerinden 0 teemo var

  72. Gofret Aromalı Gofret
    Gofret Aromalı Gofret
    Aylar önce

    LB ve Swain tatil köyünden ev kiralayıp emekliliğe çekilmişler anlaşılan. Noxusta ve kıtada olan hiçbir şeyi takmıyorlar artık.

  73. Mehmet Eren Durmaz
    Mehmet Eren Durmaz
    Aylar önce

    Belki yuumi nin önceki hali olabilir. Uyum sağlıyor, yardımcı oluyor, ve kitap sayesinde ışınlanıyor bu bir bakıma yuumi gibi. Belki de yuumi yi kedi yapan bu kitaptır.

  74. B-Rabbit
    B-Rabbit
    Aylar önce

    Threshin kiti sebebiyle nerf nerf nerf ama hala güçlü, en sonunda riot hikaye uydurup lucian sennaya threshi öldürtüp oyundan silicekler herhalde ndkdjskzk

  75. Batuhan Murat Yılmaz
    Batuhan Murat Yılmaz
    Aylar önce

    Her yabancı tehlikeli değildir dediği "yabancı"nın yordle kapanı adında yeteneği var

  76. Metin ÖZDEMİR
    Metin ÖZDEMİR
    Aylar önce

    Bu arada dipnot düşeyim o şey sekizgen teşekkürler :D Ama 10gen yapılıp her köşesi rünteranın bir bölgesini temsil edip bu paranın her yerde geçeciğini ima edip ordu kurma savaş açma vs şeylerine daha çok ipucu sağlanabilirdi galiba bu çok detaycılık oldu ama olsundu :D

  77. Downstroke 4141
    Downstroke 4141
    Aylar önce

    oyunu sezon 3 ve 9 arası oynadım oyuna geldiği günden bıraktığım güne kadar da thresh oynadım neredeyse ve animasyonda ki adam olsun hikayesi olsun neşeli bir tip olmasıyla kesinlikle thresh gibi hissettirmiyor tekrar insan olmasıyla sorunum yok fakat tf skini gibi duruyor kendisi benim haddim değil fakat bana kalsa kesinlikle biraz daha yapılı biraz daha yaşlı yani en azından 35 50 arasında neredeyse hiç konuşmayan yürürken şarkısında olduğu gibi zincirleri ses çıkartan soğuk bir karakter yapardım şahsi fikrim tabi ama hiç th gibi hissettirmiyor bu hali

  78. Ali Çetinkaya
    Ali Çetinkaya
    Aylar önce

    Bir noxus atasözü derki: en iyi yordle ölü yordledır

  79. BJK Hybris
    BJK Hybris
    Aylar önce

    2:33 gölgeye dikkat :)

  80. Uzun Animations
    Uzun Animations
    Aylar önce

    Vex oyuna ne zaman gelecek acaba?

    1. Video Game
      Video Game
      Aylar önce

      Riot a sor etkinliğinden gördüm eylülde geliyormuş

  81. BURAK DUNMAZ
    BURAK DUNMAZ
    Aylar önce

    Dora; tresh in böyle güçlü olayaim diye birşeyi yoktu Oyunda ebedi krakten momandirman çıkan çete krabac shoowww yazana sup trhes ;

  82. berkant bilir
    berkant bilir
    Aylar önce

    Tresh rework gelirse üzücü olur .

  83. Xecutioner
    Xecutioner
    Aylar önce

    lol 2021 hikayesel guc siralamasi gelsin

  84. ALBAYRAK AYAZ STALK
    ALBAYRAK AYAZ STALK
    Aylar önce

    yeni hero yengeçe dönüşecek ultisi ile hahaha

  85. Chris Wilson
    Chris Wilson
    Aylar önce

    Ne zaman karsima Dora ciksa mutlu oluyorum motivasyon kaynagim

  86. birisi
    birisi
    Aylar önce

    Swain'in tüm animasyon boyunca yatakta huzurlu mu huzurlu bir uykuda olma detayını çok beğendim.

  87. bahadır kışlalıoğlu
    bahadır kışlalıoğlu
    Aylar önce

    7:38 o adam kaçkın değil midonstokke'nin adamlarından biri

  88. karumen
    karumen
    Aylar önce

    görüşlerini merak ediyorum.

  89. Hitler - Senpai
    Hitler - Senpai
    Aylar önce

    trifarix ve karagül öğle uykusunda herhalde ... uzun bir öğlen uykusu

  90. Dark of Win
    Dark of Win
    Aylar önce

    Dora şu mikrafona yaklaş biraz :D

  91. MüptezelMartin
    MüptezelMartin
    Aylar önce

    Tresh Mortal kombat X deki shinnoka çok benzememiş mi?

  92. sefa özugur
    sefa özugur
    Aylar önce

    Bende wild rifte gelen thresin neden insana benzediğini merak ediyordum. Bu vidoeyu kaçırmaşım gözden.

  93. Ahmet
    Ahmet
    Aylar önce

    Hayatin ve olumun ötesindeyim viegonun sözü değilmiydi afet animasyonunda

  94. Zodiac ZodiAlucard
    Zodiac ZodiAlucard
    Aylar önce

    CANOSKİYE BENZEMİŞ TH

  95. Buğra Değirmencioğlu
    Buğra Değirmencioğlu
    Aylar önce

    Shen gelsin

  96. Pine Aple
    Pine Aple
    Aylar önce

    Şu lanetlenen herif kesin Lora kart olarak gelicek

  97. Hüseyin
    Hüseyin
    Aylar önce

    Abi ben şahsen şöyle düşünüyorum, Thresh'in gölge adalardan kurtulup dış dünya ile iletişiminden sonra sadistik duyguları ya azaldı ya da başka duyguların işin içine girmesine vesile oldu. Bundan dolayı Thresh artık sadistik bir manyak olmak yerine (kendine/başka bir lidere) ordu hazırlama işine girişti. Hikayenin devamını iple çekiyorum 😁

    1. Berkan Elmalı
      Berkan Elmalı
      Aylar önce

      Bana göre daha fazla insana acı çektirmek istiyor ve bu yüzden de dünyaya hükmetmeye çalışacak

  98. İbba Guitar
    İbba Guitar
    Aylar önce

    bu olmuş ya

  99. Halilorton7810
    Halilorton7810
    Aylar önce

    yordl: eşyayıları göstelir cait: olm burası üstüne bassam ölden sjjss

  100. Muhammed Tüysüz
    Muhammed Tüysüz
    Aylar önce

    Tertemiz bir KDA